DODAJ OPINIE

Pamiętaj, nie jesteś anonimowy. Zastanów się dwa razy zanim dodasz fikcyjną opinie.

OPINIE O NAS

Vampirov Wydałem hajs osoba nie odebrała i tak mi zabrali punkty
PolishKebabLiker Super strona, gorąco polecam
VIRAL Ja 4/10 bo nie bo nie można jeszcze raz dzwonić i z tego kupionego pranku 4 na 10
connor1982 Super strona, gorąco polecam
biała mewa Super strona, gorąco polecam
Ziute22 SUPER STONA
Robalekk Drooogooo : /
allettav Super strona, gorąco polecam, czekam na więcej praków.
Traboo Super strona, gorąco polecam
FFF982 Sprankowałem mamę, jest jeden minus, prank jest trochę drogi.
Wiktor3069 szkoda, że chujowe pranki, ale fajen
misiek128pl Super strona, gorąco polecam, ciut drogo
Dupa hjek Nie doładowywać scam wybrałem kawał i nawet nie zadzwoniło nie polecam
TheAlien773 Polecam stronę , ale daladowalem próbowałem wykonać pranka, patrzę a nagle pisze nie masz wystarczająco środków.
oguras691pl Super strona, gorąco polecam
galaktycznyhaker Super strona, gorąco polecam
daro563 Mega super zabawa ! wszystko lata jak nalezy
GrutmixYT Mama zprakowana :D
XDMichalXD123 Super strona, gorąco polecam
Ziarkoo Polecam serdecznie :)
jp Super strona, gorąco polecam
ratajzlw12 polecam bardzo dobre do wkręcenia kolegi :D
rafalfuz Super strona, gorąco polecam
ozjasz Zajebista strona można fajnie sprankwoać znajomego <3
teleprank123 Super strona, gorąco polecam, fajna opcja z reklamacjami ! na +
DjMaRysia Zrobiłem mamie pranka ze wody nie będzie , zaraz do nas zadzwonila i powiedziala zebyśmy nabrali wode do garnków haha :)
daarkk Polecam mega strona
Turbeko13 Mega strona, SUPER nowa opcja że zwraca kase przy nieudanym kawale telefonicznym ◄
Kuch0 dałem numer cioci i sie posikałem XDD
Zuber1920 Super strona, gorąco polecam